אודות

 
מרפאת השיניים Dr. Liliana במיסודה של ד"ר סלצ'ובסקי ליליאנה, פועלת מזה 14 שנה, ומציעה ללקוחותיה ליהנות ממענה כולל לטיפולי שיניים ושיקום הפה, הניתנים על ידי צוות מקצועי ומנוסה, באווירה נינוחה ונעימה. במקום מחכה לכם צוות מקצועי של עשרה עובדים, הכולל רופאי שיניים, אורתודנטית, מומחה פה ולסת, שינניות, סייעות וצוות אדמיניסטרטיבי.

במרפאת Dr. Liliana מציעים לכם ליהנות מטיפול מקצועי ומתקדם, המעמיד בראש סדר העדיפויות את רווחתו של המטופל. כדי שתשובו הביתה עם חיוך על השפתיים, מקפיד צוות המרפאה להעניק לכל לקוח יחסי אישי וסבלני, ללוות את המטופל לאורך התהליך, ולגלות רגישות גם במקרים של חשש מהטיפול - עם אפשרות לשימוש בגז צחוק במקרה הצורך. כל זאת לצד עדכון שוטף בחידושים ובשיטות הטיפול בעולם, השתתפות בכנסים בינלאומיים, והקפדה על רמת סטריליזציה והיגיינה מחמירה ביותר.

בראש המרפאה עומדת ד"ר סלצ'ובסקי ליליאנה, המחזיקה בניסיון עשיר של מעל 22 שנה ברפואת שיניים בישראל, בנוסף לניסיון עשיר בתחום הניהול והפיקוח. כיום מתפקדת ד"ר סלצ’ובסקי גם כמנהלת של מרפאת השיניים של קופ"ח מאוחדת בחדרה, הינה חברה בעמותת השתלים הישראלית, והינה משתתפת פעילה בכנסים ובתערוכות בינלאומיות. במהלך השנים צברה ד"ר סלצ’ובסקי מוניטין נחשב בתחום המקצועי, וכיום היא מטפלת בקהל מגוון של לקוחות פרטיים, חברי קופ"ח לאומית ולקוחות חברות הביטוח המובילות בארץ, ביניהן "הראל", "דקלה", "מגדל", "מנורה" ו"פניקס".

לנוחות המבקרים ממוקמת מרפאת Dr. Liliana ב"בית עמיתים" במרכז כפר סבא. במקום תוכלו ליהנות מנגישות מקסימלית, כולל חנייה חופשית ממול לבניין, סמיכות לתחנות האוטובוס ברחוב הראשי, גישה לנכים ואפשרות לאיסוף חינם למגיעים באמצעות הרכבת.

כתובתנו: "בית עמיתים", רח' רוטשילד 54, קומה ב' (חדר 13), כפר סבא | שעות פתיחה: ימי א'-ה' 20:00-08:00, ימי ו': 08:00-13:00 | טל-פקס: 09.7680620, דוא"ל: info@drliliana.co.il. טלפון לשעת חירום: 054-4852881 (ד"ר סלצ'ובסקי ליליאנה)

 

לקבלת המדריך המלא למניעת עששת וריח רע מהפה
מייל *
שם *
טלפון נייד *